Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-03T19:43:14+03:00
Prima zi de scoal cred ca a fost cea mai emotionanta zi cand toti prichindeii veneau cu cate un buchet de flori si cu un buchet de emotii cu un sentimrnt de bucurie in care peste ani si animi.am amintit cat de enteziasmata eram.voiam sa imi vad noii colegi colega/colegul de banca sa aud creta scartaind pe tabla neagra/alba sa aud vocea  invatatoarei care ne explica totul atat de clar si limpede .emotia la prima nota  in catalog la prima iesrire  la tabla la care nustiam .
toate acele emotii erau de nedescris 
4 2 4
2014-10-03T19:45:40+03:00
Off.... Imi amintesc prima zi de scoala... Eram atat de emotionat(a) si de retras(a)... Nici nu vorbeam cu ceilalti copii... Nici nu ma ridicam din banca,nu ziceam nici pst.. Nimic! Dar,o fetita a venit la mine intrebandu-ma cum ma cheama.. I-am raspuns incet (numele tau) dar ea nu intelegea.. Asa ca s-a asezat langa mine. Imi era prea rusine sa o intreb care e numele ei asa ca am stat... Pur si simplu langa ea... Nezicand nimic.. Nu imi amintesc exact ce s-a intamplat mai apoi, dar stiu ca intre timp am devenit cele mai bune prietene... De aceea, eu cred ca ziua buna se cunoaste de dimineata!
2 5 2