Creeaza un produs din materiale reciclabile care sa fie util in gospodaria ta.
Vreau multe idei!!!!!!!!!!

2
Poti face un cuib de pasarele din lemne si materiale reciclabile (sticle,frunze,etc) si apoi sa-l ornezi frumos si sa pui mancare ca pasarelele care vin la tine in curte sa nu mai plece :3 e usor de facut si distractiv.Sper ca te-am ajutat.
da mai ajutat ms

Răspunsuri

2014-10-03T19:46:32+03:00
Poti sa tai niste sticle de plastic si sa le faci ghivece sau poti sa le faci ornamente de pom. :)
Ia o sticla fara dop si fa-i gauri pe o laterala.leag-o de furtun bine si las-o in iarba.Presiunea o sa o miste si astfel obtii o stropitoafe
ia mai multe hartii si lipeste diferite flori pe ele
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-03T20:23:30+03:00
Un suport pentru linguri dintr-o sticla de plastic taiata pina la jumatate si infrumusetata.
1 5 1