Răspunsuri

2014-10-03T19:13:02+03:00
Nr sunt : 123 , 132 , 231, 213 , 321 si 313. Acum gacem : 123+132+231+213+321+312 =255 +444+633 (grupand termenii convenabil) ex:123 cu 132 ,231 cu 213 ,321cu 312 si adunam aceste perechi ... Deci rezultatul este :
De unde stii
Numerele care au exact 2 cifre identice
Intelegi?
Trb. Sa mentionezi
Este menționat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-03T20:42:36+03:00
112+113+121+131+122+133+211+233+212+221+232+223+311+322+332+331+323+313=3996
4 5 4