Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-03T20:14:18+03:00
1.  89:88=1 rest 1 da catul 1 si restu tot 1 intotdeauna
2.x:6=9
daca restul=0  rezulta x=54
daca r=1 rezulta  x=55
daca r=2⇒x=56
daca r=3⇒x=57
daca r=4⇒x=58
daca r=5 ⇒x=59
daca r=6⇒x=60 ⇒si atunci nu mai este catul 9

1 5 1
2014-10-03T23:18:05+03:00
Exercițiul 2) X:6=9; 6x9=54 toate nr care se împart la 6 si ai carul egal cu 9 este 54