Inlocuiti cuvintele subliniate in constructia dealurle caramizii calcinante cu altele avand acelasi sens . Ce efect are aceasta inlocuire asupra textului de baza ? ( textul de baza fiind ,, Cele dintai lecturi '' de Mircea Eliade )

2
Sau in alt oras
In Vadu - Pasii :)
Unde
In Vadu-Pasii . Dc ma intrebi ?
Fiindca mi-ai parut cunoscuta

Răspunsuri

2014-10-03T19:02:01+03:00
Dealuri aurii calcinate
Multumesc , dar ce efect are aceasta inlocuire in text ?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-03T19:08:11+03:00
Dealurile maronii calcaroase....
Nu are nicun efect asupra textului de baza
14 4 14