Răspunsuri

2014-10-03T18:54:42+03:00
Drumet-prin derivare cu sufixul ,,et`` de la cuvantul de baza drum. Necucerit-prin derivare cu prefixul ,,ne`` de la cuvantul de baza cucerit. Prescolar-prin derivare cu prefixul ,,pre`` de la cuvantul de baza scolar.
4 3 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-03T19:41:26+03:00
Drumet: prin derivare cu sufixul et. Necucerit: prin derivare cu prefixul ne. Prescolar: prin derivare cu prefixul pre . Muncitor: prin derivare cu sufixul or. Patriotism: prin derivare cu sufixul ism. Sper ca te-am ajutat.
4 3 4