Răspunsuri

2014-10-03T18:15:22+03:00
Deoarece sunt asezate in asa fel in cat sa tina mai cald,adica sunt asezate cat mai multe unele peste altele pana cand se fac hainele de blana care tin mai cald ca celelalte.
   ex:firul de ata e impletit,haina de blana e impleita,dar totusi asezata de mai multe ori impletitura una peste alta+blanta tine cald animalelor si fara haine iarna,asa ca... :)))
   Raspunsul meu e doar sa intelegi,dar refolmuleaza cand scrii pe cait.Sper ca te-am ajutat :*
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-03T18:45:22+03:00
In fond materialul din care este facutaa blana nu tine de cald! Cel care tine de cald este aerul care este rau conducator de caldura daca nu este lasat sa circule.
Deci cu cat blana din care este facuta haina este mai groasa, cu atat stratul de aer protector este mai gros, cu atat schimbul de caldura se face mai greu, cu atat ne este mai bine!
Caldura nu se pierde din camera datorita stratului de aer dintre geamurile care sunt montate la fereastra. Mai nou pentru o izolare mai buna se monteaza trei gemuri in loc de doua. Aerul joaca un rol principal si am dat acest exemplu ne legat de problema numai ca sa intelegi rolul jucat de aer la izolarea termica.
Succes!
6 4 6