Formati cuvinte derivate cu ajutorul prefixului în- , pornind de la urmatoarele cuvinte de baza : nor , noapte , nod .

2
innorat, a innora, innorit, innoptat, a innopta, innodat, a innoda, innodare ....

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-03T18:08:27+03:00
Innorat,innoptat,innodat,innorare,innoptare,innodare
2014-10-03T18:09:18+03:00
Pai nor-innorat;                                                                                                           noapte-innoptit;  Doar la acestea stiu spre k sa fie buna si acestea.