Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-03T17:49:48+03:00
Semnele grafice sunt semne tipografice ajutătoare care contribuie la structurarea și construcția unui text, fraze sau a unei formule.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-03T20:19:26+03:00
Semnele grafice sunt semne tipografice ajutătoare care contribuie la structurarea și construcția unui text, fraze sau a unei formule. ca de exemplu :%=-+<>/
1 5 1