Răspunsuri

2014-10-03T17:53:19+03:00
Este cu neputință să ajungem acolo.Sportul înseamnă sănătate. La prima intrebare nustiu cred ca este "sunt prunele" Dar nustiu sigur

Sunt coapte.predicat nominal
Sunt verb si.l anlizezi
Coapte adj si.l analizezi
Muntii tarii sunt inalti
Mama este frumoasa si buna
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-03T18:05:51+03:00
Predicatul este sunt coapte,deoarece e predicat nominal.
    Exemple: 
1.Andrei,Miahela si Ionel sunt elevi.
2.El devine profesor de istorie.
3.Mihai este destept.
4. Andreea este frumoasa.
5.Vecinul este cel mai interesant.
6.Robert este cel mai constiincios elev.
    
    Poti sa construiesti si tu propozitii,doar sa nu fie dupa verbul este,devine, etc. un substantiv ce indica locul :> sper ca te-am ajutat.