Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-03T17:46:14+03:00
Cuvântul punct (din latină, punctum, "înțepătură ") poate avea mai multe conotații, acestea fiind legate de semnificația sa originară - în general ceva foarte mic, fără dimensiune și care poate limita sau limitează.Cele mai folosite semnificații ale cuvântului punct sunt următoarele:În matematică[modificare | modificare sursă]Un punct, noțiune fundamentală în geometrie, mai ales în geometria euclidiană, desemnează o entitate fără nici o dimensiune (a se vedea punct geometric șipostulatele euclidiene). Cu ajutorul punctului geometric adimensional se pot defini drepte (având o dimensiune), plane (având două dimensiuni), spații(având trei dimensiuni) și hiperspații (patru sau mai multe dimensiuni).punct aderentpunct circular, numit și punct ombilicalpunct de acumularepunct de contactpunct de extrempunct de inflexiunepunct de întoarcerepunct de maximpunct de minimpunct izolatpuncte ciclicepuncte conciclicepuncte elipticepuncte hiperbolicepuncte isogonalepuncte eulerienepunctele lui Brocardpuncte parabolicepuncte reciprocepunct ordinarpunct singularpunctul lui Gergonnepunctul lui Miquelpunctul lui Nagelpunct unghiularpunctul simedianpuncte coliniareÎn fizică[modificare | modificare sursă]punct material, corp de dimensiuni neglijabile, fie în comparație cu distanțele față de alte corpuri, fie în comparație cu dimensiunile altor corpuri materiale cu care punctul material interacționează. Poziția lui se poate defini suficient de exact prin poziția numai a unuia dintre punctele sale geometrice.Punct de fierberePunct de topirePunct materialPunct tripluPunct LagrangePunct de evaporarePunct de rouăPunct de condensareÎn gramatică.Punct, în gramatică, este un semn de punctuație sau ortografic. Ca semn de punctuație, el marchează pauza care se face în vorbire între propoziții sau fraze independente ca înțeles. Propoziția poate fi o propoziție afirmativă, negativă, imperativă (când aceasta este rostită pe un ton neutru), sau o propoziție interogativăindirectă. Punctul poate fi folosit și la sfârșitul unei fraze care conține o propoziție interogativă directă sau o propoziție exclamativă urmată de propoziții subordonate (deoarece tonul exclamativ al frazei se pierde până la sfârșitul frazei). Ca exemplu, semnul de punctuație de la sfârșitul chiar al acestei propoziții este un punct. Punctul se pune și după o frază sau propoziție independentă, un grup de cuvinte sau cuvinte izolate care echivalează cu o propoziție independentă și după care vorbirea nu mai continuă.Punctul se pune și după unele abrevieri (dar în acest caz este semn ortografic, nu de punctuație).Punct poate fi și parte a unei expresii ideomatice; spre exemplu poate fi un cuvânt-cheie într-un grup de cuvinte ca de exemplu "punct de vedere", "punct de convergență" (sau de fugă) sau "punct de referință".


Cate drepte determina patru puncte A,B,C,D, distincte doua cate doua?
Raspuns: 6
gata
multumesc
rezumatul este cam mare poti sa in rescrii mai mic
trebuie sa imi incapa pe o foaie si rezumatul si problema
te rog
2014-10-03T17:47:34+03:00
Punctul și virgula este un semn de punctuație al cărui aspect grafic constă dintr-un punct așezat deasupra unei virgule. Punctul și virgula se folosește pentru a separa într-o frază propozițiile sau grupurile de propoziții care sînt independente sintactic, dar care semantic sînt suficient de apropiate pentru a forma un întreg. Astfel punctul și virgula are o utilizare intermediară în raport cu virgula dintre două propoziții și cu punctul care marchează sfîrșitul unei fraze.Cuvîntul care urmează după punct și virgulă se scrie cu inițială minusculă, în afară de cazurile cînd majuscula este cerută de alte reguli.