Suma nr. a si be este 150.Afla cele douna nr. stiind ca a se imparte la b si se obtine catul 2 si restul 9.
Metoda figurativa.

2
am pus la comentariu sa nu iti iau punctele degeaba
Sunt clasa a IV-a . N-am invatat cu ecuatii.
|_| este un segment
ai inteles ce am facut?
daca te-am ajutat dami si cel mai bun raspuns

Răspunsuri

2014-02-19T18:13:40+02:00
Notam pe b cu x
b  x         /   rezulta suma 150
a 2x +9   /
 3x +9= 150 / - 9
3x = 141/:3
x= 47(este b)

47 x 2 + 9 = 94+9= 103(este  a)
mda...dar..nu m.am gandit cumsa le fac..si poate sa inlocuiasca x.ul cu segmente :p
da dar nu a invatat cu tu ai facut si cu ecuatii
cu ecuati am pus comentariu
uitate mai sus
mda...scuze :)))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-19T18:14:03+02:00
A |_|_|+9
b |_|

a+b=150
150-9=141
141:3=47(b)
47x2=103(a)

daca te-am ajutat dami si cel mai bun raspuns