Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-03T17:39:37+03:00
-Buna dimineata ,elevi.
_Buna dimineta,Domnule profesor
_Ce lectie avem azi?
-Azi am pregatit la matematica divizorii lui 2
-bine,atunci spunemi care sunt.
-pai acestia sunt:2,4,6,8,10,etc.
-Bravo,Popescule.stai jos

2014-10-03T17:39:47+03:00
Ti-ai facut tema?
Mi-am uitat caietul acasa!
nu e bun
Stiu, a fost o gluma ! Fra suparare!
nu ma supar daca hai zic ca m uitat caietul de teme ma omoara
Ok, spor la teme.
multumesc