Răspunsuri

2014-10-03T17:30:10+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Sinceritate,onestitate.bunatate
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-03T17:30:34+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Sinceritate , loialiate , simntul umorului , bunatate 
ms mult
Cu placere! As fi scris mai multe dar doar astea mi-au venit in minte.
poate fi si prietenie ;D
Sigur , dc nu ? :)