daca maria i-ar da lui razvan 18 coli albe,ar avea fiecare cate 50 de coli.CATE COLI Are,defapt,fiecare????

repede

VA ROGGG

2
maria-68
razvan-32
prin albebra sau met figurativa!!!!!!!
prin logica daca maria ia dat lui razvan 18 coline a ramas cu 50 adica 50+18=68
iar daca razvan a primit 18 coline 50-18=35

Răspunsuri

2014-10-03T17:12:22+03:00
Maria are 50+18=68 coli
razvan are 50-18=32 coli
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-03T17:36:52+03:00
M - 18 = R + 18 = 50
R  ___/
M  ___/ + 18
50 - 18 = 32 COLI RAZVAN
50 + 18 = 68 COLI MARIA
1 5 1