Un bucatar a facut o pizza dreptunghiulara cu lungimea de 99cm si latimea de 55cm.a impartit pita in bucati care au forma unui patrat.cite portii sau primit din pizza dreptunghiulara?va rog sa ma ajutati

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-03T16:52:21+03:00
Bucatarul a impartit pizza in bucati cu latura de 11 cm (11 este divizor comun pentru 55 si 99). Lungimea a impartit-o in 9 bucati si latimea in 5 bucati.
In total au iesit 9*5=45 bucati
problema spune ca bucatile de pizza au forma unui patrat
2014-10-03T16:56:22+03:00
A drept. = L * l
A = 99 * 55 = 5445 cm²
cred ca lipsesc niste date in enunt. Cat are latura patratului sau altceva?