Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-03T16:34:36+03:00
Nu am ascultat-o pe mama cand mi-a zis sa ma duc la magazin sa cumpar cereale ca sa le mananc cu lapte ... Are 5 predicate ... altceva nu mi-a venit :)))




Multumesc,imi este si aceasta de ajutor,dar am cerut o fraza cu 7 predicate
Comentariul a fost şters
Stiu,dar aveam nevoie de una cu 7
Când ieri mi s-a spus să învăț nu am ascultat iar astăzi nu am știut ce să scriu când am primit acel test așa ca voi lua o notă mică pe care profesorul o va trece în catalog, iar mama o va vedea și mă va certa. Sper ca e bună. Are 7 predicate.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-03T18:56:02+03:00
Când ieri mi s-a spus să învăț nu am ascultat iar astăzi nu am știut ce să scriu când am primit acel test așa ca voi lua o notă mică pe care profesorul o va trece în catalog, iar mama o va vedea și mă va certa.
Bravo! Am marcat ca cel mai bun! Multumesc din suflet
Pentru puțin.