Am nevoie de o propozitie care sa contina 5 predicate. Ceva mai potrivit pentru clasa a 5-a. Multumesc anticipat! :D

2
punctele?
Trebuie sa scrii altfel,nu stiu cum sa zic,ca sa iti pot da punctele
Maria canta si danseaza dar daca se plictiseste poate mai si citeste oricum ea se disteaza foarte tare alaturi de prieteni.
Comentariul a fost şters
ALEXANDRU MERGE SA JOACE FOTBAL DAR SI-A SCRANTIT PICIORUL SI PLANGE PENTRU CA IL DOARE.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-03T16:20:07+03:00
Ioana scrie si invata,iar in timpul liber deseneaza,canta si se plimba prin parc.
2014-10-03T18:00:37+03:00
John invata, canta, danseaza in acelasi timp, iar invatatoarea il lauda si ii pune nota buna.
1 5 1