Notati cuvintele cu sens opus urmatoarelor: neostenita,domol,a inainta,zbucium,bland,puternic, a se opri,a se impleti,frematator,ilustru.

2
baga pe google : dex de ( sinonime , antonime ... etc. ) si scrie ce cuvant vrei si iti da raspunsul
pai da si eu am cautat o data si iti da.
multumesc am incercat si da mia dat

Răspunsuri

2014-02-19T18:04:45+02:00
Ostenita,repede,a innapoia,calm,dur,slab,a porni,a se despleti,linistitor,mediocru
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-19T18:16:54+02:00
Neostnita  - ostenita
domol - panta , linistit ( depinde de context) 
a inainta - a da inapoi
zbucium - liniste
bland - agitat , sever
puternic - slab
a se opri - a porni
a se impleti - a se despleti
fremator - nefremator
ilustru - neilustru
19 4 19