Răspunsuri

2014-10-03T15:57:37+03:00
Numarul poate fi
10.1+8=18
10.2+8=28
10.3+8=38
10.9+8=98
numerele de la  18 la 98
gresit, daca restul e opt, impartitorul nu poate fi decat 9; adica numarul este 9*10+8=98
Multumesc frumos
Si eo ce-am scris? :l Cica incorect... na.. eo tot am scris 9*10+8 doar ca cu punct... -.-
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-03T16:01:46+03:00
A:b=10 r 8 => a=10b+8 (1)
                     10>b<8 (2)
Din 1 si 2 => b=9 deci a = 9x10+8=98

Comentariul a fost şters
Si eu iti multumesc frumos,sunt mama unui baiat de cls a 6a care-i face temele ,cat timp el e plecat in cantonament