Descoperiti substantivele la numarul plural pornind de la urmatoarele verbe:
( ei) au vanat------- vanatori
( voi) cumparati--------
(noi) am povestit--------
(ele) concurau-----------
(noi) vom citi------------

2

Răspunsuri

2014-10-03T15:40:50+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-03T15:40:52+03:00
Cumparatori
povestitori
concurenti
cititori
nu concurenti ci concurente...ma scuzi
Mersi
astept un multumesc