Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-03T15:33:56+03:00
La sfarsitul fiecarei luni, profesorul le spunea cate o istorioara. Prima s-a numit Micul Patriot si era vorba despre un copil vandut de parinti unor circari . Acestia l-au batut, l-au infometat, insa copilul a reusit sa scape . Pe vaporul cu care se intorcea acasa a intalnit oameni darnici care i-au dat bani de pomana . Apoi acei oameni s-au imbatat si au vorbit urat si de rau despre tara lui Italia . Copilul s-a suparat foarte tare si le-a dat banii spunandu-le ca nu primeste de pomana de la cei care ii ponegresc tara . 

Luna Noiembrie incepe cu povestea unui mic cosar care a pierdut banii pentru care muncise si fiindu-i frica sa se intoarca acasa cu mina goala s-a oprit in fata unei scoli de fete plangand amarnic . Fetele au iesit in pauza si au strans bani sa-l ajute .

O alta intamplare din aceasta luna a fost aceea cand fiul unui om bogat Carol Nobis l-a jignit pe un coleg sarac Betti facandu-i tatal calic.Tatal lui Carol l-a auzit si l-a pus pe fiul lui sa-si ...
30 3 30
2014-10-03T21:16:40+03:00

de la biblioteca o poti lua...