Un elev are nevoie de obiectele :
Caiet 750 lei
Stilou 3.250 lei
Creion 215 lei
Guma 137 lei
Penar 4.572
Stiind ca elevul are suma de bani 9.000 lei, estimati daca acestii bani îi ajung pentru cumparaturi.

2

Răspunsuri

2014-10-03T15:17:53+03:00
Elevul are nevoie de 750+3250+215+137+4572=4000+215+137+4572=4215+137+4572=4352+4572=8924
Da, ii ajung
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-03T15:18:07+03:00
Da banii ii ajung pt aceste cumpăraturi Le aduni si observi ca nu depășesc suma de 9000 lei