Care sunt divizori lui 7, 6, 4, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 21, 24, 25, 27, 30, 33, 40, 42, 45, 50, 80, 81, 90, 100, 125, 150, 200.
Care sunt multipli lui 1, 2, 3, 15,20, 11.
Va rog ajutatima cat mai repede

2

Răspunsuri

2014-10-03T15:20:15+03:00
Lui 7 :7;14;21;42;
lui6:6;12;24;30;42;
lui4:4;8;12;16;24;40;
atit cit pot 
69 3 69
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-03T15:22:42+03:00
Divizori: 
7- 1 si 7
6- 1 2 3 6
4- 1 2 4
8- 1 2 4 8
9-1 3 9
10-1 2 5 10
11- 1 si11
12-1 2 3 4 6 12
13- 1 si 13 
14- 1 2 7 14
15- 1 3 5 15
16- 1 2 4 8 16
21- 1 3 7 21
24- 1 2 3 4 6 8 12 24
25- 1 5 25
27- 1 3  9 27
30- 1 2 3 5 10 30
33- 1 3 11 33
40- 1 2 4 5 8 10 20 40
42- 1 2 3 6 7 21 42
45- 1 3 5 9 15 45
50- 1 2 5 10 25 50
80- 1 2 4 8 16 20 40 80
81- 1 3 9 81
90- 1 2 3 6 9 10 15 30 90
100- 1 2 4 5 10 20 25 50 100
125- 1 2 5  25 75 125
150- 1 2 5 10 25 50 75 150 
200- 1 2 4 5 10 20 25 50 100 200
Multiplii:
1- 1 2 3 4 5...
Multiplii lui 2- 0, 2, 4, 6, 8, 10, 12,...
Multiplii lui 3- 0, 3, 6, 9, 12, 14, 15,...
Multiplii lui 15- 0 15 30 60...
Multipliii lui 20- 0 20 40 60...
Multiplii lui 11- 0 11 22 33...
166 4 166