Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-03T15:05:33+03:00
abc =ab+bc+ca
100a+10b+c=10a+b+10b+c+10c+a
100a=11a+10c+b
89a=10c+b
Daca a ar fi mai mare sau egal ca 2, inseamna ca b+10c ar fi mai mare sau egal ca 178. avand in vedere ca b si c sunt cifre, deci ar putea avea maxim valoarea 9, b+10c nu poate fi mai mare ca 99. Deci a nu poate fi mai mare sau egal ca 2. Deci a=1
c nu poate fi mai mare ca 8 pentru ca atunci b ar iesi negativ si nu poate fi mai mic sau egal ca 7 pentru ca atunci b ar fi mai mare sau egal ca 19, deci c=8 si b=9
5 3 5
2014-10-03T20:58:52+03:00
Am o idee dar nu cred ca e buna ca nu se pot afla nr corecte adica toate nr...
3 4 3