Răspunsuri

2014-10-03T14:36:56+03:00
Trei sute patru zeci si cinci, sapte mii doua sute cinci zeci si o suta patru sase de mii trei sute sapte zeci si cinci :D

Ms
Dar era la limba matematica nu la romana scuze am gresit dar cred ca este bine raspusnsul nu?
cu placere da este bun oricum :*
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-03T15:24:35+03:00
345=300+40+5
7250=7000+200+50+0
146375=100000+40000+300+70+5
Da asa e bine nu cum au zis aia acum mi-am amintit
Ms ca ai comentat e foarte bine
MULTUMESC SI EU
Trebuia sa spui ca la matematica nu la romana da in fine si am si eu un nume nu ma cheama *aia* ..........