formati toate gradele de comparatie a adjectivelor:umed,fraged,rumena.

2
???
sa ilustrati in enunturi cat mai multe procedee stilistice de redare a superlativului
dyutzadia stii/
???
stai sa caut in caiet ok

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-19T17:59:17+02:00
Pozitiv:umed
comparativ:de superioritate-mai umed
                 de inferioritate-mai putin umed
                 de egalitate-la fel de umed
superlativ:relativ-de superioritate-cel mai umed
                       -de inferioritate-cel mai putin umed
             absolut-foarte umed.
LA FEL ESTE SI LA CELELALTE.
SPER K TE-AM AJUTAT!
tu cati ai?
12 tu?
am o intrebare: ce inseamna pasaje descriptive cu adjective?
pasaje care descriu ceva si au adjective
ps nu am frati
2014-02-19T18:22:09+02:00
Pozitiv:
comparativ:de superioritate
                 de inferioritate 
                 de egalitate 
superlativ:relativ-de superioritate
                       -de inferioritate
             absolut-foarte , extrem 
2 3 2