Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-03T13:56:23+03:00
100,101,110,112,113,114,115,116,117,118,119,121,122,131,133,141,144,151,155,161,166,171,177,181,188,191,199 De la 100 la 200= 27 nr De la 200 la 300=27 nr 300-400=27 400-500=27.....si tot asa pana la 1000 27•9= 243 nr care au exact 2 cifre identice
36 4 36
2014-10-03T13:57:42+03:00
Din cate am calculat 243....dar nu sunt 100% sigura
14 4 14