Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-03T13:38:34+03:00
1) dimensiunile reale au fost micsorate , 2)
legenda de pe harta ne explica semnele conventionale prezente pe harta
11 3 11
2014-10-03T13:39:25+03:00
Compara o harta cu globul pamantesc. Identifica asemanari si deosebiri intre acestea.

Deosebiri:
Harta este reprezentata in plan, globul in spatiu.
- Pe harta gasim mult mai multe detalii cum ar fi numele oraselor, satelor, raurilor, popase, trecatori, munti, granite de judet etc; pe glob toate acestea nu exista
- Harta o putem gasi la mai multe scari de marime fata de glob
- Hartile fata de glob sunt mai diversificate - avem harti geologice, hidrologice, economice, de detaliu pentru un anumit punct de interes etc; harti doar ale unei tari, glob cu o tara nu exista
- Harta are legenda, globul nu are


Asemanari:
- ambele pot fi reprezentari grafice ale intregii planete


17 4 17