Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-03T13:15:22+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Cin-ste  lu-poai- ca  po-dis   scul-ptor
2 5 2
2014-10-03T13:17:07+03:00