Răspunsuri

2014-10-03T12:42:43+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.

a⁶ – b⁶ = (a – b)(a + ab + a³b² + a²b³ + ab⁴+b)

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-03T13:00:45+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
a⁶ – b⁶ = (a – b)      (a⁵ +  a⁴b +  a³b² + a²b³ +  ab⁴+b⁵ )
1 5 1