Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-01-02T12:16:17+02:00
A(x+y)+b(x+y)=(a+b)(x+y)
2(x-y)+a(x-y)=(2+a)(x-y)
Succes!
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-02T17:30:51+02:00


ax+by+ay+bx-dai factor comun pe apentru ax si ay si obtii a(x+y)  si pe b pentru bx si by si obtii b(x+y), observi ca x+Y este factor comun pentru a si b si  obtii(x+y)(a+b) asta la prima

la a doua dai factor comun pe 2 pt. 2x si 2y si obtii2(x-y) si pe a pentru ay si ax si obtii a(y+x)sio vei obtine 2(x-y)-a(x+y) 

1 5 1