Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-03T10:57:43+03:00

1. Nu dai altora dreptatea , no cere de la altii , nu fi comparator de miere si vanzator de otrava.

2.Dreptatea poate a mearga singura , nedreptatea e ceea ce are nevoie de cirje ,de argumente

Acest raspuns este foarte bun ! Sper ca te-am ajutat !
Nici pe departe
Ba da ...
Și Departe de gândul meu
2014-10-03T10:59:22+03:00
''Dreptatea e o virtute"
"Dreptatea e de aur"