Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-03T10:29:58+03:00
Cui i se adreaseaza poezia ,,Prefata'' de Tudor Arghezi? Copiilor sau adultilor?

      Poezia ,,Prefata'' de Tudor Arghezi se adreseaza adultilor deoarece este descrisa viziunea adultului asupra jocului.
4 5 4
2014-10-03T10:32:25+03:00
Poezia Prefata de Tudor Arghezi se adreseaza in special copiilor. Acesta spune asa: ,, Sa mintim, sa povestim, Ce-am stiut si ce nu stim,, se refera la scoala deci despre copii. Mai incolo spune ceva despre mama si de scris...
aici te contrazici un pic Ancut ...chiar tu dai citatul ,,,, Sa mintim, sa povestim, Ce-am stiut si ce nu stim,, ...deci este clar ca se adreseaza adultilor...ii invata pe acestia cum sa le citeasca copiilor