Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-19T17:55:26+02:00
Gandeste.te ca ai disparut din lumea reala. Citeam o carte si dintr.o data am adormit. Si am intrat intr.o lume nouă... Totul era verde, chiar si soarele care incepuse parca sa aiba forma lui "o" ,pronumele personal. Copacii aratau ca "i",iar intre ei hamacele din piele erau ca o cratima, apropo foarte importante in ortografie. Barele toboganelor erau in forma de "le",pronumele de plural!Ah,atat de multe de zis dar atat de putin timp de povestit.... Si cu toate ca m.am trezit nu am uitat nici in ziua de azi lumea pronumelor.
2014-02-19T18:07:15+02:00
Pronumele ,,ea" s-a hotarat sa-i faca o vizita prietenei sale ,,eu". S-a dus la etajul pronumelor la singulr masculin si a cautat-o in sala unde era si pronumele ,,ei"(baietii) . Medicii erau confuzi deoarece nu stiau la ce gen este pron. ,, eu " ; asa ca s-au hotarat sa o mute la etajul singular neutru, unde statea acum in salon cu pron. ,,noi " ; care se afla in aceeasi situatie. S-au imprietenit indata si asa parca timpul trecea mai usor. Au iesit in scurt timp din spital.