Răspunsuri

2014-10-03T09:29:24+03:00
Pai un argument ar fi ca modul de expunere este descrierea si al 2 lea argument ar fi ca eul liric isi face simtit prezenta .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-03T09:32:19+03:00
      Genul liric cuprinde totalitatea operelor in care predomina subiectivitatea,exprimarea directa a emotiilor si sentimentelor,prezenta eului liric,limbajul figurat,structura in versuri. In opinia mea,toate aceste trasaturi se regasesc in poezia "Lacul" de Mihai Eminescu.
1 5 1