Alcatuieste propozitii cu,cuvintele domn,dana,dinte,cadou,delia,doctor,caldura,padurar,moldova,dresor,dovleac.fratele meu a invatat pana acuma literele:a,m,u,n,e,r.i,c,o,a,l,s,s,v,t,t,p,d...alte litere nu poate folosi in propozitii.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-19T17:52:32+02:00
el este un domn destept. dana este talentata la desen. mi-a picat un dinte. am primit cadou o masinuta. delia a mers la un spectacol. acolo e cabinetul unui doctor. aceasta ne-a primit cu caldura. acest padurar sta aproape. moldova e un loc minunat. acel dresor  se pricepe de minune. tata a luat un dovleac mare. sper ca te-am ajutat!
4 4 4
2014-02-19T17:58:18+02:00
Un domn a venit sa ne aduca corespondenta.
Dana merita o diploma pentru cel mai constiincios elev.
Pe el il doare un dinte.
Cadoul meu este cel mai mare.
Delia este sora mea.
Mie imi este teama de doctor.
Mie imi place mult caldura.
Domnul padurar ne aduce lemne pentru ianrna.
Matusa mea este din Moldova.
Dresorul de la circ a avut un accident la repetitii.
Unii dovleci sunt pentru placinta.
3 4 3