Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T23:22:01+03:00
''Monastirea Argesului'' este o balada populara si apartine genului epic,fiind o creatie reprezentativa pentru spiritualitatea romaneasca.Este o creatie poetica de mare profunzime a ideilor,construita cu un limbaj artistic ce se bazeaza pe imagini si simboluri,valoarea ei romaneasca fiind confirmata de faptul ca mari autori ai literaturii culte,ca Lucian Blaga sau George Calinescu,au folosit-o ca izvor de inspiratie in operele lor.
2 5 2
2014-10-03T00:05:40+03:00
Monastirea Argesului' este o balada populara .Este o creatie poetica de mare profunzime a ideilor,construita cu un limbaj artistic ce se bazeaza pe imagini si simboluri,valoarea ei romaneasca fiind confirmata de faptul ca mari autori ai literaturii culte,ca Lucian Blaga sau George Calinescu,au folosit-o ca izvor de inspiratie in operele lor.