Răspunsuri

2014-10-02T22:40:59+03:00
X+x+1+x+2+x+3+x+4=260
5x+10=260
5x=260-10
5x=250
x=250:5
x=50(primul nr)
51(al doilea nr)
52(al treilea nr)
53(al patrulea nr)
54(al cincilea nr)

1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T22:45:08+03:00
A+b+c+d+e=260
a I-----I
b I-----I..+..2
c I-----I..+..2..+..2
d I-----I..+2..+..2...+...2
e I-----I..+..2...+2...+2....+2
260(a,b,c,d,e)
260-20=240
240:5=48(a)
48+2=50(b)
50+2=52(c)
52+2=54(d)
54+2=56(e)
Verificare:48+50+52+54+56=260
1 5 1