Răspunsuri

2014-10-02T22:32:27+03:00
Frumosul merge la magazin : -subst 
El canta frumos la chitara .-adj 
Frumos canta.-adv de mod
frumosule,treci la tabla!-interjectie
Frumosule nu e interjectie. Este substantiv in cazul vocativ!!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T22:41:21+03:00
1. CURIOSII mor repede.(provenit din adj curios) 2.BINELE cu bine se rasplateste.(adv de mod bine) TOAMNA pleaca pasarile.(adv de timp toamna) 3. Isi spune OFUL (interjectia of!!) Sa fii sigura ca sunt corecte! Sper ca ti-am fost de ajutor!!
mdea
Ma refeream sa bifezi ca cel mai bun raspuns..asta
mda in fine ti-am tr cerere de prietenie pe brainly
Ok..o sa accept!
bn