Răspunsuri

2014-10-02T22:32:32+03:00
Figurat: A fi cu ochi si cu sprancene. ( adica batator la ochi)
Propriu: A ridicat spranceana la auzul celor spuse de mine.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T22:34:54+03:00
1. Propriu
a) de baza : In timp ce vorbeam ridicam din spranceana
b)secundar: Toti au fost alesi pe spraceana ( adica numai unul si unul)
 2. Figurat :Mergeam pe langa spranceana padurii cand s-a intamplat totul.:)
2 5 2