Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T22:29:39+03:00
Te-ar interesa sa vizitezi sediul Parlamentului Republicii Moldova ? De ce ? 

     Da, m-ar interesa, deoarece aici se dau cele mai importante legi ce ne privesc personal pe noi moldovenii. Parlamentarii sunt alesi de noi prin vot pentru a ne reprezenta interesele si sunt curioasa sa vad cu ochii mei in ce consta aceasta meserie chiar acolo in cadrul Parlamentului.
2 5 2
2014-10-02T22:43:10+03:00
Da . deoarece acolo se decide viitorul tarii se iau decivii importante