Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T22:16:23+03:00
Aliteratii " sa sarim  si " suspin si sufar"
asonante "unduioasa apa"  si " incarca"  
ele  creaza o muzicalitate interioara,o atmosfera de liniste :)
Aliteratia prin repetarea consoanei ''l'': sub lumina blandei lune. Asonanta prin repetarea vocalei ''u'' ''unduioasa apa sune''
2014-10-02T23:01:53+03:00
Aliteratia prin repetarea consoanei ''l'': sub lumina blandei lune. Asonanta prin repetarea vocalei ''u'' ''unduioasa apa sune''