Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T22:08:06+03:00
Romulus si Remus sunt intemeietorii Romei. Acestia il readuc pe tron pe bunicul Numitor, iar drept recompensa primesc teritoriul pe care vor fonda viitoarea cetate.
In alegerea numelui viitorului oras Romulus intrecandu-se cu fratele sau zareste 12 vulturi in vreme ce Remus vedea doar 6. De aici si simbolurile romane de mai tarziu : lupoaica si acvila. Dupa 30 de ani de domnie Romulus a disparut intr-o furtuna apoi a fost numit de romani Quirinus . Sper ca te-am ajutat bafta 
19 4 19
Iti multumesc :*
Cu mare placere :D
Nu stiam chiar tot si tre sa invat , dar mi-ai fost foarte utila :)
:) Bafta la invatat
ms draguta
2014-10-02T22:21:15+03:00
       Figura legendara a lui Romulus confera nasterii si destinului Romei un solid vesmant ,,rational'', care dadea explicatia oportuna la mai multe din aspectele complexei istorii mitico-religioase a Romei. Chiar si istoricii romani ne comunica detaliile cu scepticism. Totusi ceva adevar exista in cadrul acestei naratiuni fantastice. 
       Legenda spune ca Romulus, fondatorul cetatii a fost crescut impreuna cu fratele sau Remus de o lupoaica. Dupa ce-si ucide fratele, Romulus devine regele Romei. De asemenea, legenda mai spune ca acesta va fi inaltat catre zei sub numele de Quirinus.
        Cronologia traditionala pentru ctitorirea Romei a fost fixata de antici ca fiind jumatatea secolului al VII-lea I.Hr. Anticii romani ii atribuie multe realizari lui Romulus.