Intrun depozit erau 527 de lăzi cu biscuiți . Stind ca in fiecare lada sunt câte 5 rânduri si pe fiecare rând sunt câte 4 pachete de biscuiți , calculati cate pachete de biscuiți sunt in depozit ? Va rog sa m-a ajutati !

2
4x5=20 pachete biscuiti
527x20=10540 pachete biscuiti in depozit
Multumesc

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T21:42:23+03:00
2014-10-02T21:43:01+03:00
4x5=20 pachete lada
20x 527=10540 pachete in total