Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T21:41:43+03:00
Ca se se divida cu 5 ultima cifra trebuie sa fie 0 sau 5
Deci pentru prima varianta singurele optiuni sunt 450 si 455

Ca un numar sa se divida cu 3 trebuie ca suma cifrelor sa se divida cu 3
4+5=9
Deci un numar ar fi 405
4+3+5=12 Deci 435
4+6+5=15 Deci 455
4+9+5=18. Deci 495

Variantele in al doilea caz sunt 0 3 6 9

1 5 1
2014-10-02T21:45:50+03:00