Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T21:39:36+03:00
De exemplu :
 24+12+24+56 = 24(12+56) = 12 * 68= 816
Pasi:
1.Te uiti ce numar e comun adica ce e scris de doua ori (in exemplul meu 24)
2. Acel numar pe langa (sau inmultit) cu suma celorlalte numere
3.Rezolvi calculul
Multumesc mult,mi-ai fost de ajutor :* !
Cu placere. :)
2014-10-02T21:42:26+03:00
Factorul comun este cel ma mic numitor comun care se împarte exact la numerele date.
5 2 5