Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-19T18:24:51+02:00
Le ai in ordinea urmatoare: pozitiv,comparativ (de superioritate, de egalitate, de inferioritate), superlativ (de superioritate, de inferioritate) si superlativ absolut.

rumena,cel rumenitor,mai rumenitor, tot atat de rumenitor,mai putin rumenitor, cel mai rumenitor, grozav de rumenitor.

fraged,cel fraged,mai fraged,tot atat de fraged,mai putin fraged,cel mai fraged,grozav de fraged

umed, cel umed,mai umed, tot atat de umed, mai putin umed,cel mai umed, grozav de umed.
3 3 3
2014-02-19T18:28:41+02:00
Pozitiv : rumena 
comparativ de superioritate : mai rumena 
comparativ de egalitate : la fel de rumena
comparativ de inferioritate : mai putin rumena
 superlativ : relativ : de superioritate : cea mai rumena   
                              de inferioritate : cea mai putin rumena
    absolut : foarte rumeana,extrem de rumena..\
si fa la fel si la celelalte !
2 3 2