Răspunsuri

2014-10-02T21:24:10+03:00
- Ce te legeni, codrule, Fără ploaie, fără vânt, Cu crengile la pământ? - De ce nu m-aş legăna, Dacă trece vremea mea! Ziua scade, noaptea creşte Şi frunzişul mi-l răreşte. Bate vântul frunza-n dungă - Cântăreţii mi-i alungă; Bate vântul dintr-o parte - Iarna-i ici, vara-i departe. Şi de ce să nu mă plec, Dacă păsările trec! Peste vârf de rămurele Trec în stoluri rândurele, Ducând gândurile mele Şi norocul meu cu ele. Şi se duc pe rând, pe rând, Zarea lumii-ntunecând, Şi se duc ca clipele, Scuturând aripele, Şi mă lasă pustiit Vestejit şi amorţit Şi cu doru-mi singurel De mă-ngân numai cu el!
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T21:26:41+03:00
Ce te legeni, codrule?
Fara ploaie fara vant 
Cu crengile la pamant?
De ce nu m-as legana
Daca trece vremea mea
Ziua scade, noaptea creste
Si frunzisul mi-l rareste.
Bate vantul frunza-n dunga
Cantaretii mi-i alunga
Bate vantul dintr-o parte
Iarna-i ici vara-i departe
Si de ce sa nu ma plec
Daca pasarile trec
Peste varf de ramurele 
Trec in stoluri randunele
Si norocul meu cu ele
Si se duc pe rand, pe rand
Zarea lumii-ntunecand
Si se duc ca clipele,
Scuturand aripile,
Si ma lasa pustiit
Vestejit si amortit
Si cu doru-mi singurel
De ma-ngan numai cu el !

2 5 2