Răspunsuri

2014-10-02T22:02:32+03:00
Elementele sunt Mg si H. Magneziul are masa atomica 24 iar Hidrogenul 1.
Daca vrei sa stii cum se afla,anunta-ma si iti scriu rezolvarea
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-02T23:57:32+03:00
Notam cu x si y cele doua numere atomice.

Avem sistemul de ecuatii:
x + y = 25
si
x - y = 23.

Din a doua ecuatie gasim: y = x - 23

Inlocuim in prima ecuatie:

x  +  x - 23 = 25
2x = 48, de unde x = 24.

y = x - 23, deci y = 24 - 23.
y = 1.

Deci cele doua numere atomice sunt Z = 1(deci elementul corespunzator este hidrogenul H) si Z = 24(deci elementul corespunzator este cromul Cr).

2 5 2